MIRANDA VAN KESSEL – CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
Miranda werkt al meer dan 20 jaar bij Carglass®. Zij is Customer Service Specialist en zorgt ervoor dat eventuele klachten van onze klanten perfect worden opgelost. Het is haar doel om ontevreden klanten toch op een positieve manier aan Carglass® te laten terugdenken. En dat lukt bijna altijd! Miranda weet dus precies hoe je het verschil maakt voor de klant. Waarom dat haar elke dag een kick geeft? Je leest het hier.
Op elkaar kunnen rekenen
“Carglass® is goed voor mij. We hebben een hele fijne, informele werksfeer en iedereen heeft het beste met elkaar voor. Al gaat het een keer wat minder met je, ik kan op Carglass® rekenen en zij op mij.”
100% enthousiaste collega’s en klanten
“Iedere klant die een klacht meldt, nemen wij serieus. Wij proberen zo objectief mogelijk te zijn. Ik zie ons team als een soort Consumentenbond van Carglass®. Voor collega’s maak ik het verschil door mezelf te blijven. Elkaar helpenhet nodig is en zorgen voor een fijne sfeer. Een praatje en lachen op z’n tijd, dat hoort er absoluut bij! Ik ga graag voor 100% enthousiaste medewerkers en klanten.”
Waarom zou je iemand aanraden bij Carglass® te komen werken?
“Ik zou je aanraden om bij Carglass® te komen werken omdat ik op Carglass® vertrouw. Carglass® heeft het beste voor met haar medewerkers. In goede en slechte tijden. Hier kun je jezelf ontwikkelen in je kracht.”