In dienst sinds 2011

“We zijn allemaal bezig met één doel: de klant enthousiast maken.”

Carglass® is echt een bedrijf ‘van mensen voor mensen’. Zowel binnen Carglass® als naar klanten toe; we kijken altijd hoe we anderen op een goede manier kunnen helpen. Ik krijg energie van het feit dat wij met elkaar, in ons Carglass® Huis in Son, het Customer Contact Center en de collega’s in de Service Centers allemaal bezig zijn met één doel: de klant enthousiast maken.

En klanten zijn voor ons bedrijf enerzijds de automobilist en anderzijds business partners. We bedienen twee groepen klanten; dat zorgt voor een speciale dynamiek. Daardoor kunnen we nieuwe dingen blijven (door)ontwikkelen, zodat onze klanten elke dag weer enthousiast worden.

Als marketeer van Carglass® zit je heel dicht op de uitvoering, want Carglass® is een platte organisatie. Wij werken heel nauw samen met alle afdelingen die dagelijks klantcontact hebben. Als marketeer ben je zo goed in staat om de diverse afdelingen binnen Carglass® voeden met informatie; om ervoor te zorgen dat wij onze doelstellingen kunnen realiseren.

Nieuwe (marketing)collega’s moeten goed kunnen samenwerken en ‘over afdelingen heen kunnen kijken’. Dus de balans vinden tussen de diverse bedrijfsdoelstellingen.

Mijn werkmoto is: ‘Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.’ Daaruit haal ik mijn inspiratie om oplossingen te blijven vinden; om continu te verbeteren voor onze klanten. En ik hoop dat we dat bij Carglass® nog lang blijven doen.