In dienst sinds 2007

“Wij horen vaak: ‘U hebt wel heel veel verstand van ruiten’. Wij krijgen dan ook goede trainingen.”

De sfeer bij Carglass® is heel gemoedelijk. Ik weet nog dat ik kwam solliciteren; iedereen begroet je.

Carglass® is een professionele organisatie met een mooi product. Alles is goed geregeld; voor het personeel en voor de klant. We zijn constant aan het verbeteren; zodat onze klanten 100% enthousiast zijn….en blijven!

Ik heb heel veel plezier in mijn werk. Klantcontact is heel belangrijk, ook voor mijzelf. Vroeger als kok had ik face to face contact met klanten; nu via de telefoon. Ik handel in het gesprek met de klant de hele ruitschade af; van de administratie en de verzekeringszaken tot en met de afspraak. Mijn collega’s van het service center doen de rest.

Het geeft natuurlijk veel voldoening als ik een blije klant aan de lijn heb. De eerste klant bepaalt vaak mijn werkdag. Ik ben zelf heel vrolijk; ik praat ook altijd met een lach. Leuk om erop in te kunnen gaan als de klant een grapje maakt. Je krijgt veel verschillende soorten klanten aan de lijn. Dan moet je herkennen wat voor klant je aan de lijn hebt.

De functie past zo goed bij mij omdat ik heel klantgericht en klantvriendelijk ben. Het product staat mij aan. We hebben een in house Customer Contact Center, het CCC. Het is een groot verschil of je in een call center werkt of op ons CCC. Wij zijn gewoon onderdeel van Carglass® Je bent als medewerker meer betrokken bij het bedrijf. Wij horen vaak:”U hebt wel heel veel verstand van ruiten”. Wij krijgen dan ook goede trainingen. En als je het goed doet, wordt het ook vermeld.

Wat ook leuk is, is dat ik regelmatig nieuwe mensen begeleid die net training hebben gehad. Dus: meeluisteren en tips geven of helpen als ze een vraag hebben. Je wordt hier niet meteen in het diepe gegooid.

Ik vind Carglass® gewoon echt een innoverend super topbedrijf! Alles wordt tot in de puntjes geregeld.